Přestěhovali jsme se do nového! Přijďte k nám načerpat inspiraci, jak pěstovat rostliny jinak! Svobodova 11, Praha 2 - Albertov (naproti nádraží Vyšehrad)

REKLAMACE A VRÁCENÍ

Poškozené zboží 

Pokud máte podezření, že se zboží poškodilo během přepravy, dejte nám urychleně vědět na martina@gardners.cz spolu s fotografií balíku a poškozeného zboží. Vyřízení reklamace s dopravcem si bereme na starosti. 

Postup při vrácení zboží

Nevyhovuje vám barva nebo velikost květináče? Nevadí, zboží nám můžete do 30 dnů ode dne doručení vrátit. Pošlete nám ho zpět v neporušených původních obalech spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy (číslo vaší objednávky). Dále vyplňte formulář Reklamace a vrácení zboží a přiložte jej k vrácenému zboží. Hned, jak nám dorazí zboží, pošleme vám peníze zpět. 

Zboží pošlete na adresu: 

Gardners – zahradní architektura s.r.o.
Svobodova 11
128 00  Praha 2

Postup při reklamaci 

Zboží nefunguje tak, jak by mělo? Nezoufejte, Vyplňte formulář Reklamace a vrácení zboží a pošlete nám zboží zpět. My vás obratem budeme informovat o dalším postupu. 

Reklamované zboží je potřeba poslat na naši adresu: 

Gardners – zahradní architektura s.r.o.
Svobodova 11
128 00  Praha 2

K reklamaci nám napište, jestli chcete zboží vyměnit nebo vrátit peníze. 

Další informace týkající se reklamací najdete v našich obchodních podmínkách. 

Záruční lhůta 

Na všechno spotřební zboží je zákonná záruka 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší (bylo by vyznačeno na faktuře).