VÝMĚNA NEVHODNÉHO DÁRKU

Nakupte včas, vraťte později!

Jistě to všichni známe, netrefíme se svým blízkým do noty, a co pak s takovým nevhodným dárkem? Vraťte ho k nám! Abychom vám návrat těchto zelených (ne)radostí usnadnili, prodloužili jsme lhůtu na vrácení zboží!

Prodloužená lhůta platí na vše, co v našem e-shopu zakoupíte od 1. 11. do 24. 12. 2021. Stačí v košíku zaškrtnout políčko "Výměna nevhodného dárku".

Zboží je možné vrátit až do 31.1. 2022, za vrácené zboží vám obratem vystavíme poukaz. Podrobné podmínky služby najdete o fous níže.

P.S.: Veškeré zboží (včetně rostlin a rostlinných výrobků) přijímáme pouze v perfektním stavu.

NAKUPTE DÁRKY

Vyberte vánoční dárky a v košíku přiobjednejte "výměnu nevhodného dárku".

VRAŤTE ZBOŽÍ

Nevhodné dárky jednodušše vraťte k nám. A to na jednu z našich poboček osobně, nebo poštou / kurýrem do hlavního skladu.

VYSTAVÍME POUKAZ

Za vrácené a nepoškozené zboží vám vystavíme poukaz ve stejné hodnotě na nákup dalšího zboží.

UPLATNĚTE POUKAZ

Poukaz využijte na nákup nového dárku, nebo jiného zboží z našeho e-shopu.

 

Obchodní podmínky vydané výhradně k účelům akce "Vrácení zboží - nevhodný dárek"

Podmínky upravující vztahy mezi smluvními stranami smlouvy o poskytování služby „Vrácení zboží - nevhodný dárek“ (dále jen „služba“), kdy na jedné straně je společnost Gardners – zahradní architektura s.r.o., sídlem Tomanova 1365/36, 169 00, Praha 6 – Břevnov, IČ: 02592495, zapsaná v obch. rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 220978 (dále jen „poskytovatel“) a na straně druhé je objednatel (dále jen „objednatel“), přičemž tyto podmínky se uplatní na veškeré transakce týkající se této služby.

Smlouva o poskytování služby je uzavřena tak, že objednatel spolu s vybraným výrobkem, nabízeným poskytovatelem na jím provozovaném e-shopu (Gardners-eshop.cz), potvrdí v tzv. košíku i službu a poskytovatel mu vystaví fakturu, na které bude služba vyznačena (zpravidla jako Nehmotný produkt "Vrácení zboží - nevhodný dárek" do 28.2.2022). Smlouva o poskytování služby je uzavřena v momentě, kdy je uzavřena kupní smlouva na vybraný výrobek.

Uzavřením smlouvy s výše zmiňovanou službou se poskytovatel zaručuje objednavateli, že mu poskytne možnost vrácení zboží, bez udání důvodu v prodlouženém termínu, a to do 28. 2. 2022 včetně. Pokud objednatel zažádá o výměnu zboží v daném termínu, poskytovatel je povinen mu tuto službu zprostředkovat za následujících podmínek.

Také ale objednatel – spotřebitel může službu využít nejdříve po uplynutí 14 denní zákonné lhůty k odstoupení od kupní smlouvy – v prvních 14 dnech od převzetí zboží může spotřebitel využít svého zákonného práva odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží.

Podmínky:

  • Objednatel objedná službu v termínu, kdy je tato služba nabízena, nejpozději však při koupi výrobku, jehož se služba týká;

  • Objednatel neodstoupí od smlouvy na koupi výrobku, jehož se služba týká, před uplatněním služby;

  • Objednatel uplatní službu nejpozději do 31.1. 2022, a to k výrobku, na něž se služba vztahuje na jedné z poboček poskytovatele, v rámci řádné otevírací doby, a to buď osobně, nebo prostřednictvím pošty/přepravní společnosti;

  • Objednatel nijak nepoškodí identifikační štítky výrobku, jehož se služba týká, ani jinak neoprávněně (mj. v rozporu s pravidly řádného používání výrobku stanovené jeho výrobcem) nebude s výrobkem manipulovat;

  • Objednatel prokáže nárok na službu originálem daňového dokladu obsahujícího příslušný výrobek a s ním související službu;

  • Objednatel předá poskytovateli výrobek ve stavu „výborné“ (viz definice níže);

Definice stavů produktů, jichž se služba týká:

Výborné

  • Produkt má kompletní příslušenství, které bylo dodáno poskytovatelem spolu s ním.

  • Výrobek nenese známky užívání.

  • Pokud je produktem rostlina, byla jí poskytnuta patřičná péče, rostlina je v perfektním stavu, bez známek poškození, suchých listů, či napadená škůdci.

  • Produkt je včetně obalového materiálu, který nese známky běžného rozbalení zboží.

Špatné

  • Pokud je produktem rostlina nese známky špatné péče, nedostatečné zálivky, napadení škůdci, nebo mechanického poškození.

  • Produkt nese známky užívání; a/nebo

  • Produkt je nekompletní; a/nebo

  • Produkt je nadměrně opotřebován a/nebo má poškození, které je snadno opravitelné a po této opravě může plnit svou funkci v plném rozsahu; a/nebo

  • Produkt neobsahuje spotřební materiál v plné kapacitě.

Znehodnocené

  • Produkt je poškozen a nemůže plnit svou funkci v plném rozsahu; a/nebo

  • Produkt je zásadně nekompletní a nelze jej proto plně užívat.

V případě, kdy objednatel splní podmínky, za kterých může službu využít a vrátí poskytovateli zboží, které bylo zakoupeno ve stavu špatné nebo znehodnocené, pak objednateli bude nabídnut pouze zpětný odběr zboží bez možnosti výměny.

Službu "Vrácení zboží - nevhodný dárek" je možné využít pouze u produktů, u kterých je tato služba nabízena v rámci košíku. Nelze vrátit dárkové poukazy, zboží upravené na míru zákazníkovi, nebo rychle se kazící zboží a zboží, na které není možné uplatnit ani zákonné odstoupení od smlouvy.

Kupující dále bere na vědomí, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi Gardners a Kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva odstoupit od kupní smlouvy, nebo k využití služby, darovací smlouva pozbývá účinnosti a spotřebitel je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté fyzické dárky. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má Gardners právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny. V případě odstoupení od darovací smlouvy nezaniká smlouva kupní a smlouvy jsou posuzovány z tohoto hlediska samostatně.

Vrácení ceny produktu je výhradně poskytováno formou poukazu. V případě, kdy objednatel splní veškeré poskytovatelovy podmínky služby pro vrácení výrobku, poskytovatel vrátí bez zbytečného odkladu po splnění podmínek služby objednateli kupní cenu výrobku ve formě poukazu k nákupu zboží na e-shopu Gardners-eshop.cz, nebo na prodejně Gardners - zahradní architektura s.r.o.. Tento poukaz není směnitelný za peníze.

Pokud objednatel vrátí zboží, na jehož nákup použil poukaz, poskytovatel mu vrátí kupní cenu zboží opět ve formě poukazu k nákupu zboží na některém z jím provozovaných internetových obchodů. Ani tento poukaz není směnitelný za peníze. Doba platnosti poukazu je do 28. 02. 2022.

Hodnotu poukazu je nutné vyčerpat jednorázovým nákupem. V případě, že hodnota zakoupeného zboží bude nižší než hodnota poukazu, poskytovatel objednateli nevrací žádné peníze.

Platnosti a účinnosti nabývají podmínky 1. 11. 2021, přičemž specifikace této služby je k dispozici v hlavním skladu společnosti poskytovatele a na webových stránkách e-shopu.

V Praze, 1. 11. 2021

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení