Doprava a platba

ČESKÁ REPUBLIKAP1540314

Doprava 

  • Osobní odběr - ZDARMA
  • Zásilkovna - 69 Kč 
  • Balíkovna - 55/109 Kč (cena dopravy je podle váhy a velikosti) 
  • GLS Parcel Shop - 59 Kč (do 15 kg a 100 cm délky jedné strany)
  • Doručení kurýrem GLS - od 69 Kč (cena dopravy je podle váhy) 
  • Doručení kurýrem PPL - od 95 Kč (cena dopravy je podle váhy) 
  • Doručení kurýrem na adresu - 95/149 Kč (cena dopravy je podle váhy a velikosti) 
  • Česká pošta Balík na poštu -  od 109 Kč (cena dopravy je podle váhy a velikosti) 
  • Česká pošta Balík do ruky - od 89 Kč (cena dopravy je podle váhy a velikosti) 
  • TOPTRANS paletová přeprava - od 249 Kč do 2499 Kč (cena dopravy je podle váhy a velikosti)

 

Doprava nad 1500 Kč a do 5 kg ZDARMA na pobočku Zásilkovny, Balíkovny, GLS Parcel Shopu nebo GLS a PPL bez omezení váhy!

Platba

  • Hotově/kartou na prodejně - ZDARMA 
  • Převodem - ZDARMA 
  • Online platby, bankovní převody, platba kartou, Apple Pay - ZDARMA 
  • Dobírka - hotově/kartou u kurýra (pouze do 10 000 Kč) - 39 Kč 

 


SLOVENSKO

Doprava 

  • Zásilkovna - 4 EUR
  • GLS - od 4 EUR  (cena dopravy je podle váhy) 
  • TOPTRANS paletová přeprava - od 10 EUR do 99 EUR (cen dopravy je podle váhy a velikosti)

Platba

  • Převodem - ZDARMA 
  • Online platby, bankovní převody, platba kartou, Apple Pay - ZDARMA 

 

Doprava nad 150 EUR a do 5 kg ZDARMA kurýrem!


NĚMECKO, POLSKO, RAKOUSKO, OSTATNÍ ZĚMĚ 

Doprava 

  • Zásilkovna - 5 EUR (pokud jsou v zemi pobočky)
  • GLS - od 6,5 EUR  (cena dopravy je podle váhy) 

 

Platba

  • Převodem - ZDARMA 
  • Online platby, bankovní převody, platba kartou, Apple Pay - ZDARMA 

Postup při převzetí zboží dopravcem

Produkty pečlivě a s láskou balíme, ale i tak se může stát, že k vám dorazí poškozené, dorazí něco jiného nebo nedorazí vůbec, a to například vinou dopravce. Abychom vám mohli zaslat zboží znovu a reklamace od dopravce nám byla uznána, přinášíme vám souhrn nutných kroků pro takové situace.

CO DĚLAT, JE-LI ZÁSILKA NEBO JEJÍ ČÁST MECHANICKY POŠKOZENA?

Vy jako kupující jste povinni si zboží ihned při převzetí od dopravce nebo na odběrných místech zkontrolovat, zda není poškozeno (krabice není poškozená, nálepky nejsou odtrženy apod.). Pokud na místě zjistíte, že poškozeno je, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti na e-mailem na prodejna@gardners.cz. Následně Vás budeme kontaktovat pro odeslání náhradního zboží.

CO DĚLAT, ZJISTÍTE-LI POŠKOZENÍ ZÁSILKY AŽ PO ODJEZDU DOPRAVCE?

Zásilkovna: Zásilku si prohlédněte přímo na pobočce Zásilkovny. Pokud převezmete viditelně poškozený balíček, právo na reklamaci zaniká. V případě, že je balíček poškozen, oznamte to prosím obsluze Zásilkovny. Následně nás prosím informujte emailem a my se vám ozveme s dalším postupem. Pokud je poškozen obsah zásilky, informujte nás prosím o této skutečnosti e-mailem. A to nejpozději do 5 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Následně se vám ozveme s dalším postupem. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně.

GLS: Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, kontaktujte do 3 pracovních dnů od doručení GLS na internetových stránkách. Následně vás bude kontaktovat GLS se se sepsáním zápisu o škodě. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. O podání reklamace nás prosím neprodleně informujte e-mailem. Následně se vám ozveme s dalším postupem.

DPD: Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, kontaktujte nás do 3 pracovních dnů od doručení. Reklamaci u DPD za Vás vyřídíme my. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. Kontaktujte nás na e-mail prodejna@gardners.cz.

PPL: Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, vyplňte do 3 pracovních dnů od doručení reklamační formulář na stránkách PPL. Následně vás bude kontaktovat PPL se se sepsáním zápisu o škodě. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. O podání reklamace nás prosím neprodleně informujte e-mailem. Následně se vám ozveme s dalším postupem.

Česká pošta: Reklamaci poškozené zásilky uplatněte nejpozději do 2 pracovních dnů od jejího převzetí na kterékoli pobočce České pošty. Co k reklamaci potřebujete? Kompletní balení zásilky (včetně obalu a výplně), fakturu a doklad totožnosti. Pracovník pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Následně nás kontaktujte na e-mail a my se vám ozveme s dalším postupem.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.